joi, 2 iulie 2009

De azi...

Ca un om ocupat ce ma aflu si mai ales guvernata de lene uneori, uit sa va zic si voua ce mai vad pe la tembelizor ce mai citesc prin ziare desi, credeti-ma ca incerc cat pot eu de mult sa tin pasul cu evenimentele mondene si cu vedetele de Romania.
De azi...promit sa vin zilnic cu cate o postare, poate 2 cine stie, in functie de cat ma lasa lenea sa imi misc degetele.Oricum nu cred ca pierde cineva mare lucru din moment ce mai nimeni nu citeste blogul. Asta e! Pot trai si cu asta eu insa,o sa imi fac datoria si o sa imi respect promisiunea facuta. Daca cineva care citeste are ceva de spus e liber sa o faca promit ca voi raspunde intrebarilor, comentariilor orice critica e bine primita si notata in carnetel.


PS. As vrea sa aud macar un ecou de undeva...cineva...eco...eco....


Numai bine!
Fata Morgana

0 comentarii:

 
Fata Morgana, vedeta de Romania . . . © 2008 Template by Exotic Mommie Illustration by Dapina