vineri, 3 iulie 2009

Ca-ntre fete...



Dragele mele pitzipoance,

Va scriu din intimitatea camerei mele, a celor patru pereti bleu, privesc pe fereastra si vad zidurile de beton ale blocului vecin unde, vecina are instinsa la uscat carpeta cu "Rapirea din serai". Am promis sa va scriu si iata ca m-am tinut de cuvant, azi, o sa va povestesc despre cum Hugh Hefner sta in SUA nu are cont pe hi5, nu citeste Libertatea, nici macar pe Pitzipoanca nu intra, intelegeti unde vreau sa ajung?! Unde bat cu aceste apropouri? Staaaatiiii...nu stiti cine e!? Hugh Hefner e taticu de la Playboy dar, sunt sigura ca stiati asta deja, creierele voastre mici si blonde sunt la curent cu astfel de lucruri, daca nu, ati aflat. Revenind...domnul cu pricina are prea multa treaba in alegerea Playmate-ului de anul acesta daca nu l-a ales deja, este ocupat cu vila si cu fetele sale deci, nu are timp de socializare. Inca o data unde bat? Pai...nu va mai puneti ma pe hi5 poze dosurile voastre tuciurii de la atata solar, sanii ar trebui sa stea la locul lor adica, in sutien respectiv bluza, tata Hef nu apreciaza pozele care sunt facute in oglinda si nici cele cu self-timmerul asa ca, daca vreti sa faceti un bine umanitatii si va credeti asa de frumoase var rog eu, va implor, mergeti si pozati pentru Playboy, Hustler sau alte reviste de specialitate si apoi mai vorbim. Ca sa vedeti si voi cam care e standardul voi ilustra scrisoarea mea. Pana atunci...numai bine fetelor, ne auzim pe bloage sau ne vedem in revista. Paaa fataaaa...V-am pupat! Hai pa...

Fata Morgana

0 comentarii:

 
Fata Morgana, vedeta de Romania . . . © 2008 Template by Exotic Mommie Illustration by Dapina